Jednoho dne mi zavolala moje kolegyně Dáška Pernická a zeptala se mě, co bych řekla na to, kdybychom si adoptovali lišku.

Nápad se mi líbil natolik, že od 16.8. 2017 se naše společnost stala adoptivními rodiči lišáka Leoška.

Nápad se stal realitou!

Continue reading →


„Mě to počítání nebaví!“ – věta, kterou může každý rodič slyšet ve chvíli, kdy dítě ve škole narazí na jeden z často problematických předmětů. Stížnosti na příklady mohou být ještě ten lepší případ. V horším případě chodí dítě domů podrážděné se zhoršujícím se prospěchem ve všech dalších předmětech, které mu doposud šly. Kde se skrývá problém? Continue reading →


5 důvodů, proč si s dětmi denně číst

Čtení s dětmi není jednorázová časová investice, mělo by být každodenní, a i když ukrojíme ze svého volného času, vrátí se nám investice v podobě rozšíření obzoru dítěte. S tím souvisí samozřejmě i lepší prospěch. A je toho mnohem více. Přečtěte si, jaké bonusy získáte pravidelným čtením knížek se svými dětmi. Dnešní sortiment knížek pro děti nabízí spoustu možností, jak dítě zaujmout a motivovat ho ke čtení. Při výběru vhodného čtiva pro ty nejmenší se setkáte s obrázkovými publikacemi, z nichž si snadno zapamatují poutavé příběhy, které si budou s radostí opakovat znovu a znovu. Postupem času se budete posouvat k zapeklitějším a náročnějším knížkám. Ty pomohou nejen k lepšímu porozumění textu a zachycení detailů, ale i k dalším pozitivům. Continue reading →


Nůžkami to začíná aneb na co myslet, když je dítě levoruké

Přeučovat leváka k psaní pravou rukou nepřináší žádná pozitiva, ba naopak. Dětem, které majítendenci provádět činnosti rukou odlišnou, než zhruba dalších 85% populace, se snažte vyjít vstříc amísto přeučování je vybavte pomůckami, které jim práci usnadní. Na co ještě myslet, aby dítě získalo ten správný komfort? Continue reading →